סמנכ”ל המחקר של שידורי קשת. בעל 6 שנות ניסיון כמנהל מחקר כמותי ואיכותני בעולמות מוצרי הצריכה והטלוויזיה. מאז 2012 עובד בשידורי קשת, ומנוסה בניתוח הרגלי צפייה באמצעות אינטגרציה של מידע ממגוון מתודולוגיות לצורך הפקת תובנות צרכניות.
סמנכ”ל המחקר של שידורי קשת. בעל 6 שנות ניסיון כמנהל מחקר כמותי ואיכותני בעולמות מוצרי הצריכה והטלוויזיה. מאז 2012 עובד בשידורי קשת, ומנוסה בניתוח הרגלי צפייה באמצעות אינטגרציה של מידע ממגוון מתודולוגיות לצורך הפקת תובנות צרכניות.