לפרטים נוספים
קורס הפקת מדיההקורס היחיד מסוגו בארץ עם עשרות בוגרים בתעשייה

מתוך הבנת הצרכים המשתנים והצמא לאנשי הפקה טובים, נולד הקורס להפקת מדיה של make, בית הספר המעשי למדיה בשיתוף שידורי קשת. בכל יום מחפשים בשוק המקומי עשרות אנשי הפקה איכותיים ומביני עניין שיודעים להתמודד עם האתגרים המשתנים ולקחת אחריות.

אנחנו נפגיש אתכם עם מפיקים מנוסים ונצייד אתכם בכל הכלים הדרושים על מנת שתדעו לדאוג לכך שהקסם הזה שנקרא רעיון ייצא לפועל.

מטרות הקורס

מטרות הקורס הן לספק מושגי יסוד בתחום ההפקה, להכיר לעומק את תפקידו של המפיק והמשימות עימן הוא נדרש להתמודד ולהכשיר את הסטודנטים לביצוע משימות אלה.

בכל יום מחפשים בשוק המקומי עשרות אנשי הפקה איכותיים מביני עניין שיודעים להתמודד עם האתגרים המשתנים.

ההשתתפות בקורס תקנה לבוגריו עמדת יתרון ברורה בהתמודדות על תפקידים בשוק זה מול מועמדים שמגיעים ללא הכרה של התחום וללא כל ידע מקצועי.

הכלים שתרכשו

מקצוע ההפקה מורכב ממגוון יכולות שבלעדיהן החזון של היוצרים יישאר בראש: בניית תקציב, גיוס אנשי מקצוע, התנהלות מול טאלנטים, משא ומתן מול סוכנים, השגת מרואיינים, איתור צילומים, תיאום לוקיישנים, סינכרון בין הגורמים השונים בהפקה, טיפול בחוזים, ניהול משא ומתן ועוד. למעשה, תפקידו של המפיק הוא לדאוג שהקסם הזה שנקרא רעיון ייצא אל הפועל.

את כל הכלים האלה ועוד רבים אחרים הדרושים למי שמתחיל את דרכו בעולם ההפקה תרכשו אצלנו בקורס להפקת מדיה

תכנית הלימודים

  • מבוא והיכרות עם עולם הטלוויזיה הישראלי
  • הז'אנרים המובילים בעולם הטלוויזיה והשתנות תפקיד ההפקה בהתאם לז'אנר
  • עבודת מערכת ההפקה – התפקידים השונים במערכת ועבודת הגומלין בין תוכן, הפקה ובימוי
  • בניית תקציב משלב הבריף ועד שלב המוצר המוגמר
  • צילומי אולפן וחוץ – ההבדלים ביניהם, מה כל אחד  בא לשרת, ואיך זה משפיע על ההפקה?
  • הכרת תהליך הפוסט – תהליך עריכת הוידאו שבעזרתו הופכים את סרט הפרסומת או תוכנית הטלויזיה למוצר מוגמר
  • הכרות עם עולם האינטרנט
  • הכרות עם עולם הפרסום – איך מייצרים קמפיין, מה ההבדל בין הפקת פרסומת טלווזיונית לקמפיין רדיו וסטילס, מה נדרש מקמפיין סושיאל וכו'
  • ייצוא הפורמטים הישראלי – כיצד זה משפיע על תחום ההפקה?
  • תרגיל סיום מעשי – הפקת אולפן וחוץ

הלימודים כוללים הרצאות פרונטליות בבית שידורי קשת וסיורים באולפנים ובהפקות. במסגרתם תכירו  את בעלי התפקידים השונים ותראו כיצד נראות הפקות טלויזיה מאחורי הקלעים. כמו כן במסגרת פרוייקט הסיום תתנסו בהפקת אולפן והפקת חוץ

בוגרינו

בין בוגרי הקורסים שהשתלבו בשוק העבודה:

לי אזולאי – מפיקת תרבות וסלבס mako

סהר כהן – מקדם תוכן בדואל סקרין, שידורי קשת

דנה בן ג'ויה – מפיקה בפועל, "חי בלילה" ע. 12

אביב קנת -מפיקה בפועל, "גב האומה"

אלין אקמן -מנהלת הפקה "הכוכב הבא"

מאור כהן – ליינאפיסט,  ניקלודיאון

בר טל מלהקת "הישרדות" "המירוץ למיליון"

אמילי שטייף – מנהלת הפקה תוכנית הבוקר, ערוץ 2

דניאל לבנת – מנהלת הפקה "הכל אישי" עם חיים אתגר, תחקירנית "הכל כלול"

דולב יבשיצקי – ע. הפקה,  "גאליס", צנזורית וע. במאי ״האח הגדול״

דנית חוברה – ע. הפקה , "הכוכב הבא"

אלי שלם – לוגרית, "האח הגדול", "בייבי בום", מלהקת "הכוכב הבא"

קארין ארגמן – מתאמת הפקה "בייק אוף"

שרון הראל – ע. הפקה "האח הגדול" מנהלת מוזיקלית "אקס פאקטור"

בר מזרחי – הפקה "פול מון", ע. במאי 2 "פאודה"

מאור אפריקאנו – ע. הפקה "אקס פקטור"

אלמוג סוויסה – הפקה " שנות ה 80", ע. הפקה "פאודה"

סנדי יודקביץ' -מנהל הפקה "רק רוצים לרקוד"

רעות גוטליב – מנהלת הפקה, "הלילה עם גורי אלפי" ע.12

מעיין סוויט – מנהלת הפקה "היחידה"

קובי בן לולו – ע. הפקה "מאסטר שף" ע.12

טל יעקובי – אחראית שופטים "מאסטר שף", מתאמת הפקה "הבוקר של קשת"

עמית אראל – ע.הפקה חדשות 2

גלי שאודר – ע. הפקה "סיטקום", ע. זום

נועה ויינר – מנהלת הפקה "זמן אמת" , תאגיד השידור הישראלי

שרון טל – מנהלת הפקה תוכנית הבוקר, "אורלי וגיא"

יובל סעדון – ע. הפקה חדשות 2

רויטל דותן – מפיקה בפועל "הבוקר של קשת", ע.12

עדי גולדשטיין – ע. הפקה חדשות 2

שובל נתן – ע. הפקה " מועדון תרבות", תאגיד השידור הישראלי

  • מחיר 11,900 ₪
  • הקורס הבא: 22/10/2018
  • 12 שבועות, 120 שעות
  • Course Certificate
  • 25 תלמידים

בית שידורי קשת

ראול ולנברג 12, תל אביב

צפייה במפה
בית שידורי קשת

מרצים

קורס הפקהקורס ליהוקקורס הגשה ושידורקורס פורמטיםקורס הלבשה לטלוויזיה

077-8012556

info@makemedia.co.il

​לעמוד הפייסבוק שלנו

​בית שידורי קשת : ראול ולנברג 12 תל אביב