לפרטים נוספים
קורס הפקת מדיההקורס היחיד מסוגו בארץ עם עשרות בוגרים בתעשייה

מתוך הבנת הצרכים המשתנים והצמא לאנשי הפקה טובים, נולד הקורס להפקת מדיה של make, בית הספר המעשי למדיה בשיתוף שידורי קשת. בכל יום מחפשים בשוק המקומי עשרות אנשי הפקה איכותיים ומביני עניין שיודעים להתמודד עם האתגרים המשתנים ולקחת אחריות.

אנחנו נפגיש אתכם עם מפיקים מנוסים ונצייד אתכם בכל הכלים הדרושים על מנת שתדעו לדאוג לכך שהקסם הזה שנקרא רעיון ייצא לפועל.

מטרות הקורס

מטרות הקורס הן לספק מושגי יסוד בתחום ההפקה, להכיר לעומק את תפקידו של המפיק והמשימות עימן הוא נדרש להתמודד ולהכשיר את הסטודנטים לביצוע משימות אלה.

בכל יום מחפשים בשוק המקומי עשרות אנשי הפקה איכותיים מביני עניין שיודעים להתמודד עם האתגרים המשתנים.

ההשתתפות בקורס תקנה לבוגריו עמדת יתרון ברורה בהתמודדות על תפקידים בשוק זה מול מועמדים שמגיעים ללא הכרה של התחום וללא כל ידע מקצועי.

הכלים שתרכשו

מקצוע ההפקה מורכב ממגוון יכולות שבלעדיהן החזון של היוצרים יישאר בראש: בניית תקציב, גיוס אנשי מקצוע, התנהלות מול טאלנטים, משא ומתן מול סוכנים, השגת מרואיינים, איתור צילומים, תיאום לוקיישנים, סינכרון בין הגורמים השונים בהפקה, טיפול בחוזים, ניהול משא ומתן ועוד. למעשה, תפקידו של המפיק הוא לדאוג שהקסם הזה שנקרא רעיון ייצא אל הפועל.

את כל הכלים האלה ועוד רבים אחרים הדרושים למי שמתחיל את דרכו בעולם ההפקה תרכשו אצלנו בקורס להפקת מדיה

תכנית הלימודים

  • מבוא והיכרות עם עולם הטלוויזיה הישראלי
  • הז'אנרים המובילים בעולם הטלוויזיה והשתנות תפקיד ההפקה בהתאם לז'אנר
  • עבודת מערכת ההפקה – התפקידים השונים במערכת ועבודת הגומלין בין תוכן, הפקה ובימוי
  • בניית תקציב משלב הבריף ועד שלב המוצר המוגמר
  • צילומי אולפן וחוץ – ההבדלים ביניהם, מה כל אחד  בא לשרת, ואיך זה משפיע על ההפקה?
  • הכרת תהליך הפוסט – תהליך עריכת הוידאו שבעזרתו הופכים את סרט הפרסומת או תוכנית הטלויזיה למוצר מוגמר
  • הכרות עם עולם האינטרנט
  • הכרות עם עולם הפרסום – איך מייצרים קמפיין, מה ההבדל בין הפקת פרסומת טלווזיונית לקמפיין רדיו וסטילס, מה נדרש מקמפיין סושיאל וכו'
  • ייצוא הפורמטים הישראלי – כיצד זה משפיע על תחום ההפקה?
  • תרגיל סיום מעשי – הפקת אולפן וחוץ

הלימודים כוללים הרצאות פרונטליות בבית שידורי קשת וסיורים באולפנים ובהפקות. במסגרתם תכירו  את בעלי התפקידים השונים ותראו כיצד נראות הפקות טלויזיה מאחורי הקלעים. כמו כן במסגרת פרוייקט הסיום תתנסו בהפקת אולפן והפקת חוץ

בוגרינו

בין בוגרי הקורסים שהשתלבו בשוק העבודה:

מעיין סוויט – מפיקה בפועל תוכנית הבוקר, ערוץ 2

לי אזולאי – מפיקת תרבות וסלבס mako

סהר כהן – מקדם תוכן בדואל סקרין, שידורי קשת

אילן חנוכי – לוגר, "האח הגדול"

דנה בן ג'ויה – מנהלת הפקה תוכנית הבוקר, ערוץ 2

אביב קנת – פקידת מבצעים אולפני הרצליה

איילת שקד מנטש – צנזורית, "האח הגדול VIP", מנהלת הפקה "בוקר בריא"

אלין אקמן – מתאמת קהל , "שוברי קופות", ערוץ 2, מפיקת פוסט "פרומתיאוס"

אביה בן יעקב – ע. הפקה ומתאמת קהל, "הצחוקיה", ניקלודיאון, צנזורית ע. במאי "האח הגדול"

מאור כהן – ליינאפיסט,  ניקלודיאון

בר טל – רכזת מערכת -"הישרדות"

אמילי שטייף – מנהלת הפקה תוכנית הבוקר, ערוץ 2

דניאל לבנת – מנהלת הפקה "הכל אישי" עם חיים אתגר, תחקירנית "הכל כלול"

דולב יבשיצקי – ע. הפקה,  "גאליס", צנזורית וע. במאי ״האח הגדול״

דנית חוברה – ע. הפקה , "הכוכב הבא"

אלי שלם – לוגרית, "האח הגדול", "בייבי בום", מלהקת "הכוכב הבא"

קארין ארגמן – מתאמת הפקה "בייק אוף"

שרון הראל – ע. הפקה "האח הגדול"

 בר מזרחי – הפקה "פול מון"

מאור אפריקאנו – מתאם הפקה, תוכנית הבוקר ע. 10

אלמוג סוויסה – הפקה " שנות ה 80"

סנדי יודקביץ' – ע. הפקה "אייל גולן קורא לך "

  • מחיר 9,900 ₪
  • הקורס הבא: 12/11/2017
  • 12 שבועות, 120 שעות
  • Course Certificate
  • 25 תלמידים

בית שידורי קשת

ראול ולנברג 12, תל אביב

צפייה במפה
בית שידורי קשת

מרצים

 קורס הפקה קורס ליהוק קורס הגשה ושידור קורס ניהול מדיה חברתית קורס הלבשה וסטיילינג

077-8012556

info@makemedia.co.il

​לעמוד הפייסבוק שלנו

​בית שידורי קשת : ראול ולנברג 12 תל אביב